.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوت فرماندار قائم شهربه حضور پرشور در راهپیمائی روز قدس

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، مهدی محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن اشاره به حوادث تأسف بار غزه و کشتار بیرحمانه مردم بویژه زنان و کودکان فلسطینی، گفت: مسائل غزه واقعاً مصیبت بار است و رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از غفلت دنیای اسلام، این فجایع را مرتکب می شود.
وی مدیران و پرسنل دستگاه های مختلف را به حضور پرشور در راهپیمائی روز قدس دعوت کرد و اظهار داشت: حمایت از فلسطین همواره بر پایه موازین دینی و اخلاقی استوار است.
فرماندار شهرستان شهرستان قائم شهر در جواب سوال نماینده مجلس مبنی بر برنامه ریزی برای اشتغال و انجام کار اظهار داشت: برنامه ای برای آن نوشته شد و روزهای چهارشنبه در حوزه مدیران مرتبط به اشتغال به واحدهای صنعتی سرکشی می شود.
محمدی با بیان اینکه ساماندهی چهارشنبه بازار قائم شهر به خوبی واژه مدیریت جهادی را معنا کرد، ادامه داد : برای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار، برای پارک جنگلی تلار، رودخانه های سیاه رود و تلار و همچنین تپه باستانی گردکوه، بالغ بر 50 جلسه کارشناسی را برگزار کردیم ولی اعتقاد داریم تا وقتی کاری به نتیجه نرسیده است نباید آنرا رسانه ای و اعلام کرد.
وی افزود : اعتقاد ما بر این است تا جائی که می توانیم مسائل را در حوزه استانی پیگیری کنیم و اگر به جواب نرسیدیم از طریق نمایندگان مجلس ادامه دهیم.
این مسئول با بیان اینکه در بحث کارخانه کمپوست و جذب سرمایه گذار تلاش های خوبی انجام شده است، اظهار داشت : با راه اندازی این کارخانه برای حدود 400 نفر اشتغال ایجاد می شود که قرار است کار عملیاتی احداث آن از یک ماه آینده شروع شود.
نماینده عالی دولت در مورد ایجاد بازارچه های صنایع دستی نیز گفت: 3 بازارچه تولیدات محلی و صنایع دستی در ورودی و خروجی شهرستان قائم شهر ایجاد خواهد شد تا مردم بتوانند محصولات دستی و خانگی خود را برای مسافرین عرضه کنند.
محمدی ادامه داد: با توجه به اینکه دغدغه اصلی مقام معظم رهبری در مورد اشتغال است ، امیدواریم این موضوع را به نقطه مطلوبی برسانیم با این حال از انتقادهایی که سازنده باشد استقبال خواهیم کرد ولی معتقدیم تا وقتی برنامه های ما به نتیجه نرسد ، نباید اعلام و رسانه ای شود.
وی در پایان به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت اراضی کشاورزی و تغییر کاربری اشاره کرد و افزود: با توجه به دغدغه رهبری، نابودی زمینهای کشاورزی خسارت غیر قابل جبران است  و باید سازمان جهاد کشاورزی و حفاظت از محیط زیست با آن برخورد کند و از مدیریت جهاد کشاورزی خواست که این بحث جدی تر انجام شود زیرا عمق فاجعه به جایی رسید که رهبر در رابطه با جلوگیری از تبدیل اراضی کشاورزی لب به سخن گشودند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.